منوعات

انا النهاردة بايتة عند اختي المتجوزة الجزء الثاني

لقيت اخت جوز اختي بتقولي انتي بتعملي ايه
قولتلها ابداً مفيش انا بد.ور علي اي كشاف علشان النور كل شويه يقطع ز.عقتلي و قا.لتلي مش المفروض تستأ.ذني الاول صوتنا علي و اللي في البيت صحيو لقيت اختي بتقولي فيه ايه بتز.عقو ليه.

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
قولتلها انا بدور علي الكشاف زي ما انتي قولتيلي و غمز.تلها علشان تفهم قا.لتلي الكشاف مش هنا يا حبي.بتي الأ.وضه دي مفيش حد بيدخلها و متسألنيش ليه علشان انا معرفش حما.ة اختي قا.لتلي مش من حقك تتجو.لي في البيت انتي مجر.د ضيفه هنا و عيب اللي بتعمليه ده طبعاً كنت مغلوله منها جداً و عايزه اقولها ده بيت اخ.تي .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
لكن اب.نها مش سكت و قا.ل لأمه ميص.حش اللي بتقوليه ده د.ي مش ضيفه عندنا ده بيت اختها يعني بيتها طبعاً اخته الشملوله مسكتتش و قالتله متزعقش لأمك علشان دي و كان واضح من اسلو.بها هي و امها انهم بيعملو كده علشان مروحش لأختي تاني حاولت اهدي المو.ضوع و اعتز.تلهم; و قولت انا مش قصدي حاجه.

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
انا مش بحب اعد في الضلمه و بيجيلي ضيق تنف.س و غير.نا الموضوع لكن نظرات بنتها ليا كانت كلها حق.د و غ.ل و مش عاو.زه تعدي الموضوع بالسهل عاوزاني امشي لكن علي مين المهم كل واحد دخل نا.م الا البنت الغلاويه دي فضلت صاحيه و قاعده في الصاله.

انا عملت نفسي د.خلت الحمام و رجعت المفتاح مكانه بالظبط و لما رجعت لأ.ختي علشان انا جنبها لقيت البنت دي بتزعق و بتقول لجو.ز اختي هي فتحت الاو.ضه ازاي و جابت المفتاح منين البنت دي بتتحثث علينا و صو.تها علي جداً كلنا صحينا من النو.م و خرجت انا و اختي اختي سألتني انتي فتحتي الاوضه ازا.ي شئ الهمني و جاتلي فك.ره قولتلها الاوضه كانت مفتوحه .

بفتح الأو.كره لقيت الباب انفتح حم.اة اخت.ي قالت لبنتها فعلاً انا اخر مره فتحت الباب و نسيت اقفل الباب بالكالون انا اخر و.احده فتحت الباب سبحا.ن الله ربنا عما.هم و الموضوع عدي خلاص انا خو.فت اكتر علي اختي و قو.لتلها لازم الأو.ضه دي تتفتح السر اللي في الاو.ضه ده اكيده حاجه كبيره بتحصل و لازم جوز.ك ياخد موقف المهم اختي قا.لتلي انا الفضول هيقتلني اكتر منك.

لكن لاز.م نستخدم عقلنا و نفتح الاوضه من غير ما .حد يحس و الأ.هم اننا نكون لوحدنا قولتلها قولتلها انا عارفه مكان المفتاح لكن اكيد غيروا مكانه عدي علي الموضع ده يومين و اختي فضلت تز.ن علي دماغ جوزها لازم نفتح الأوضه والا همشي من هنا و مش هرجع البيت د.ه تاني وانا بكلمه و اختي بكلمه و هو مصمم ميفتحش الاو.ضه اليوم خلص و مش عارفين نقنع جو.ز اختي خا.لص اصل شخصيته ضعيفه مع امه بالليل اختي و جو.زها كانو نايمين و انا كنت صاحيه بس سمعت صوت خطو.ات حد بيمشي ببص لقيت حما.ت اختي و بنتها فات.حين الاوضه …. يتبع
الجزء الثالث والأخير من هنااا

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى