منوعات

رهف الجزء الرابع ..

البارت الرابع ” رواية رهف ”

باسل بقلق : ولا يهمك ي سيدي افتح بقي

حمزة فتح الباب وباسل جري عليه حضنة كأنه اول مرة يحس بطعم حضن ابنه الصغير

باسل بدموع : كدا تخوفني عليك

حمزة بعياط : ماما ضربتني وقالت علي رهف زفته­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل جز علي سنانه من ملك وتصرفاتها : معلش ي حبيبي حقك عليا انا قوم خلي داده حنان تلبسك عشان نروح لرهف

حمزة باسه من خده وحضنة : انا بحبك اوي ي بابا

باسل شدد من حضنة ليه وهمس بحنية بالغه : نا كمان بحبك ي قلب ابوك

حمزة راح يلبس وباسل مشي علي اوضة ملك بكل غضبه دخل عندها لقاها ف ملكوت تاني خالص حاطه شمع ف الاوضة ومزيناها مع موسيقي هادية واضاءة خافته ولابسه روب ابيض مبين جسمها كله اول م شافت باسل جاي عليها حضنته ومشيت ناحية الباب وقفلته بالمفتاح وبعدين زقت باسل علي السرير وهمست جمب شفايفه ” بحبك ” ميلت عليه بجسمها وسحبت ايده وحطتها علي ضهرها كل ده تحت صدمته ولسه هتقرب عليه تبوسه قام زقها الناحية التانية من السرير­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بغضب : انتي اتجننتي ايه اللي بتعملية ده

ملك قامت بكل برود وحاوطت ايديها برقبته ودفنت راسها ف صدرة : ايه اللي انا بعمله

باسل زقها مرة كمان وضربها بالقلم علي وشها لدرجة انها وقعت ف الارض بقلمي اميرة محمد محمود

باسل بعصبية : انا بقيت بقرف منك والقلم اللي اديتهولك ده قصاد القلم اللي ضربتي بية طفل بريء انتي معنددكيش دم لابسالي قرف وعايشه ف توهان وانتي ولا ليكي اي صلة ب الامومه بدل م تروحي تشوفي ابنك وتهتمي بية كل همك تشبعي رغباتك الزباله زيك

ملك بغضب : باسل انا مسمحلكش تكلمني بالطريقه دي الولد كل م اكلمة يقولي زفته زفته وكان مفيش غيرها ف العالم

باسل بعصبية : عشان مفيش احن منها عليه ي هانم اخر واول مرة تعملي الحركات دي سمعاني ولا لا

ملك : …..­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بغضب : رديييييي

ملك بخوف : سامعه

باسل خرج ورزع الباب وراه

ملك بغضب : مبقاش اسمي ملك ان م وريتك ي باسل انا هعمل فيك اية انت والسنيورة التانية

• حمزة خلص لبس وباسل خدو وخرج وف طريقهم لبيت رهف

• ‏رهف كانت ف البيت من ساعت م عمرو اتصل عليها تيجي واقفه ف المطبخ شارده وهيه بتعمل اكل

• ‏شوية وخلصت وجهزت الاكل علي السفرة كانت داخله تصحي مامتها بس الجرس رن

رهف : روح ي عمرو صحي ماما وانا هشوف مين علي الباب

عمرو : حاضر­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

راحت فتحت الباب واتصدمت لما شافت باسل وحمزة فضلت بصالهم بس حمزة جري عليها حضنها

لسه هتتكلم عمرو اخوها طلع من جوه

عمرو بدموع : ر…ررهف م..ماما

رهف بصدمه :

رهف فتحت الباب واتصدمت لما شافت باسل وحمزة فضلت بصالهم بس حمزة جري عليها حضنها

لسه هتتكلم عمرو اخوها طلع من جوه

عمرو بدموع : ر…ررهف م..ماما

رهف اول م شافت عمرو بالشكل طلعت تجري بسرعه علي اوضة مامتها وباسل وحمزة دخلو وراها

رهف بدموع : ماما فوقي الله يخليكي ردي عليا­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بسرعه : يلا بسرعه نوديها المستشفي مفيش وقت

باسل شال ام رهف وعمرو جمبة ورهف مسكت حمزة ونزلوا ركبو عربية باسل وطلعوا بيها علي المستشفي دخلوها اوضة الكشف وفضلو هما برا مستنيينها ، رهف فضلت تعيط وعمرو بيهديها حمزة مشي ناحيتها

حمزة بدموع : متعيطيش ي رهف

رهف خدته ف حضنها وعيطت وباسل كان واقف ف ركن بعيد بيتفرج عليهم بقلمي اميرة محمد محمود

عمر كان بيتصل كتير علي باسل وهوة ميردش ولما قلق عليه راحله الفيلا وقابل ملك ف وشه

ملك بضيق : هاي ي عمر ازيك

عمر ببرود : الحمد لله باسل فين

ملك بغضب: معرفش

عمر بغضب مكتوم : تمام عن اذنك

عمر لسه هيمشي ملك مسكت ايده : عمر استني

عمر سحب ايده منها : اول واخر مرة تعملي الحركه دي

ملك بدلع : ايه ي عمر هوة انا جيت جمبك

عمر وهوة ماشيي: الزمي حدودك معايا ي ملك عشان جبت اخري منك

ملك بزعيق : عمر استني عندك وإلا هقول لباسل علي كل حاجه

عمر لف ليها وبقي يبصلها بصات
عمر لف ليها وبقي يبصلها بصات استهزاء وبعدين سابها ومشي­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ملك بخبث : هتروح مني فين يبن المنشاوي

” ف المستشفي ”

رهف كانت قاعده تعيط وعمرو جالة تليفون خرج يرد عليه وباسل قرب من رهف وقعد ع الكرسي اللي جمبها

باسل بحرج : احم….ممكن تهدي صدقيني هتبقي كويسه

رهف رفعت راسها ليه : شكرا ي بيه

باسل اتضايق من كلمة بية دي بس محبش يبينلها : هنزل اجبلكم حاجه تشربوها

رهف : ملوش لزوم انا مش هقدر اشرب ولا اكل غير لما اتطمن علي ماما

باسل بغضب مكتوم : مش فاهم ايه العند ده يعني ايه مش هتاكلي ولا تشربي

رهف ببرود : وحضرتك زعلان ليه انا حرة ف تصرفاتي وبعدين كفاية لحد كده تعبت حضرتك معايا ممكن تمشي

باسل كان هيرد عليها بس الدكتور خرج

رهف بلهفه : طمني ي دكتور ماما عاملة ايه ؟

الدكتور بأسف : حالتها حرجه جدا وزي م قولتلك قبل كده مامتك محتاجه تعمل العملية ف اسرع وقت ممكن

رهف بحزن : مفيش أمل عن طريقة الادويه ي دكتور­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

الدكتور : للاسف لا العمليه هي الطريقه الوحيده عن اذنكم

رهف قعدت علي الكرسي تعيط وحاطه وشها بين ايديها

باسل بحزن : انتي ليه رافضة تعمليلها العملية ي رهف­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رهف بعياط : انا مش رافضه ي باسل بيه بس العملية مكلفه وانا مش معايا فلوسها لسه بدبر فيها
باسل بخبث : اممممم انا ممكن اساعدك
رهف بفرحه : بجد ط..طب ايه المقابل ؟
باسل بتمثيل : انا مش عايز مقابل دلوقتي بس لو فيوم احتاجتك هتترددي تساعديني
رهف بسرعه : لا طبعا انا ممكن كمان اشتغل عند حضرتك اربعه وعشرين من غير مرتب بس ماما تعمل العملية
باسل : تمام انا هروح اكلم الدكتور عشان يجهزو للعملية
رهف بدموع : ربنا يخليك ي بيه مش عارفه اشكرك ازاي
باسل بغموض : هتعرفي بعدين ي ره
رهف بعدم فهم : نعم ؟
باسل : احم …مفيش حاجه ادخلي اتطمني علي مامتك وانا هشوف الدكتور وامشي ولو احتجتي اي حاجه كلميني بقلمي اميرة محمد محمود
رهف : حاضر
باسل : يلا ي حمزة
حمزة : بابي انا هقعد مع رهف
باسل : حبيبي مش هينفع
رهف : ايوة ي حمزة روح البيت وانا هجيلك
حمزة : وعد
رهف بإبتسامه : وعد
حمزة وباسل مشيو وهيه دخلت لمامتها
رهف بدموع : كده ي ماما تقلقينا عليكي ي حبيبتي دا انا وعمرو ملناش غيرك بعد بابا الله يرحمه ، تعبتي علينا لحد م كبرنا وربتينا احسن تربيه ، كنتي لينا السند والامان حتي موت بابا عوضتينا عنه ، قدرتي تكوني الاب والام ف نفس الوقت ، جه دوري ارد ولو جزء من اللي انتي عملتيه ان شاء الله هتعملي العملية وتقوميلنا بالسلامه ي حبيبتي
باست ايد مامتها وراسها وخرجت
” عند عمرو ”
‏عمرو بفرحه : اذيك ي ليلو عاملة ايه
ليلي بدبش : احسن منك ي قذر
عمرو بضحك : ليه بس الغلط ده ؟
ليلي : هوة مين فينا الكبير ياض
عمرو : انتي طبعا
ليلي : لما انا الكبيرة مش محترمني ليه وترد علي اتصالاتي
عمرو بحزن : معلش ي ليلي انا اسف بس ماما تعبت ونقلناها المستشفي ومدخدتش بالي من اتصالاتك
ليلي بسرعه : ايمته الكلام ده حصل
عمرو : من ساعه
ليلي : طب انا جاية قولي مستشفي ايه
يتبع ……..
الحلقه الخامسه من هنااااااااااااااااااااا

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى