منوعات

رهف الجزء الخامس ..

البارت الخامس ” رواية رهف ”

رهف بدموع : لازم تعمل العملية ف اسرع وقت ممكن

عمرو بحزن : ر.هف انا هسيب المدرسه واشتغل

رهف طلعت من حض.نه : ايه اللي بتقوله دا ي عمر.و هو.ة انا قصر.ت معاك ف حا.جه

عمرو بسر.عه : لا طبعا ي حبيبتي دا انتي شيلا.ني فوق ر.اسك ومن غير.ك كنت هبقي ولا حاجه

رهف : اومال ايه بقي

عمرو : عايزة اشتغل عشان اساعد معاكي ف فلوس عمليه ماما

رهف بحنيه : حبيبي ماما هتعمل العم.ليه ان شاء الله ف معا.دها ركز انت بس فد.روسك انا عايزا.ك تدخل طب وتبقي اشطر دكتور ف مصر
عمرو حض.نها : ربنا يخليكي ليا وا.قدر ارد جما.يلك اللي مغر.قاني­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رهف ضربته ف بطنه : جما.يل ايه يلااا هوة انا حد غريب

عمرو مسك بطنه وبيضحك : ااااه …ايد.ك زي اي.د البقر.ة ليلي

ليلي من وراهم : في طور هنا جاب ف سيرتي

رهف قامت وقفت و.جريت عليها حضنتها : ليلوووووو

وحشتيني اوي

ليلي بحب : انتي كما.ن وحشتيني اوي

عمر.و بضحك : وانا مل.يش حضن زي ده

ليلي : تعا.لي ي حيوان

عمر.و حض.نها : حبيبي تسلم

ليلي بض.حك : وحش.تني ي عمو.ري

عمرو بتذ.مر : ايه عموري دي بقي مش هتبطلي تقوليها

ليلي : هوة انت عشان كبرت وبقيت شحط هتكبر عليا يلا­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رهف واقفه تضحك عليهم : جيتي ايمته ي ليلو

ليلي بحزن : بقي ماما تتعب ومحدش فيكم يبلغني للدرجادي انا مليش اي اهمية بالنسبالكم

رهف بدموع : متقوليش كده ي ليلي دا انتي صحبتي و اختي اللي مجبتهاش امي بس مكنتش حابه اقلقك معايا

ليلي بغضب : تقلق.يني ايه انتي عبيطه ي رهف ما.متك تبقي ما.متي دا هيه اللي ر.بتني من ساعت م ابو.يا وامي ماتو وانتي تقو.لي الكلام ده

عمرو : خلا.ص بقي ي ليلو متز.عليش رهف متقصد.ش

ليلي : لا هزعل لما اختي تخبي عليا تعب ماما وتقو.لي الكلام د.ه يبقي لازم ازعل

رهف حضنتها وفضلت تعي.ط : انا اسف.ه حقك عليا متمش.يش ي ليلي انا محتجا.كي

ليلي طلعتها من حض.نها ومسح.تلها دمو.عها : بس هبل ومتتأ.سفيش تا.ني وانا مش هسيبك وهقعد معاكم وكل حاجه هتتصلح يلا قو.مو خلينا نشوف ماما فاقت ولا لا

” ف الفيلا ”

باسل : الو ي عمر­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عمر : كنت فين ي با.سل شوف بقا.لي قد ايه برن عليك

باسل : معلش كنت مع ر.هف ف المستشفي. مامتها تعبانه

عمر : اممممم رهف قولتلي مش مر.تحلك والله

باسل بغمو.ض : لا ارتاح

عمر : طب اخلص شوف مكا.ن نتقا.بل فيه عا.يز اتكلم معا.ك

باسل : تما.م هبعتلك اللو.كيشن وساعه ولا حاجة هكون عندك

عمر : اشطااا سلام

باسل بقر.ف : سلام ي خويا

باسل بيلتفت وراه لقي ملك ف وشه: في ايه ي ملك واقفه كدا ليه

ملك : عايزة اتكلم معاك­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل : مش فاضي ورايا مشوار

ملك بغضب وصوت عالي : هوة ايه اللي مش فاضي انا مراتك وليا حق عندك

باسم بعصبيه : صو.تك ميعلاش تاني وبعد.ين حق ايه اللي بتتكلمي عليه مش لما تقومي بوا.جباتك الاول

ملك بدا.ت تهدي وتفكر لان العص.بيه مش هتجيب مع با.سل نتيجه

ملك بعياط مصطنع : حرام عليك ي باسل ليه بتعمل فيا كد.ه انا والله بحب.ك ومليش غيرك انت وابني لو عايز.ني امشي من حيا.تك قو.لي بس متحس.سنيش اني عبء عليك بالطريقه

باسل قلبه حن ليها مهما كان بيحبها وام ابنه واللي بيحب حد بيغفرله كل غلطاته

باسل خدها ف حض.نه : انا اسف مقصدش اتعصب عليكي بس ي ملك تصر.فاتك بقت مش كويسه اليومين دول

ملك ابتسمت جوة حض.نه وكملت عياطها : انا اللي اسفه من هنا ورايح مش هعمل حا.جه تضا.يقك

باسل مش قا.در يستحمل نفسها ف رقبته لانه بعيد عنها بقا.له فتر.ة كبيرة طلعها من حض.نه­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بعضف : ملك خلاص

جه يمشي مسكت ف ايده

ملك بد.موع مصطنعه : باسل انا محتجا.لك

وقامت وقفت علي ر.جله ولفت ايديها حوالين رقبته وعماله تبوس فيه وهوة مش قادر يقاومها ميل عليها باسها من شفايفها و.ضعف قدا.م خبث ملك لان ده كان غر.ضها من الاول

بعد فترة بعد عنها لان تليفونها كان بيرن با.سل مسكه لقا.ه رقم متسجل بإسم خا.لد فتح عليه بيقول الو الو محد.ش يرد والطر.ف تاني قفل ف وش باسل السكه

باسل بغضب : مللللللك

مالك اتنفضت من مكانها : ايه في ايه ؟

باسل بعصبيه : مين خالد ده ؟

ملك بإرتباك :….

باسل بغضب : مللللللك

مالك اتنفضت من مكانها : ايه في ايه ؟

باسل بعصبيه : مين خالد ده ؟

ملك بإرتباك :دا …دا­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بغضب : انطقيىيييي…

ملك بلعت ر.يقها بصعو.بها : دا ز..زميل ليا ف..ف الشغل

باسل بشك : وهوة يتصل عليكي بتا.ع ايه ي هانم ؟

ملك بتوتر : عشان انا وهوة ف فريق واحد

باسل بغضب : عارفه ي ملك لو اكتشفت انك بتكدبي عليا هيكون نهار ابوكي اسود

وسابها وقام من مكانها و.هيه حطت ايديها علي قل.بها واتنفست بر.احه : ي للهوي كنت هروح فيها منك لله ي خالد الكلب *

رهف وليلي وعمرو د.خلو عند مامتهم الاوضه كانت بدات تفوق

ليلي : كدا ي وليه ي فوزيه تقلقينا عليكي وانتي زي القرده اهو

ام رهف ورهف ضحكت­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عمرو بقرف : يبنتي بقي مش هتبطلي الفاظك السوقيه دي

ليلي : بس ياض

فوزيه بتعب : تعالي ي ليلي ف حضني وحشتيني اوي

ليلي حضنتها وهيه نايمه مكانها علي السرير : انتي عارفه بحبك قد ايه واني بعتبرك امي بس الظاهر انكم مش معتبريني واحده منكم

فوزيه خرجتها من حض.نها : معقو.ل ي ليلي انتي اللي بتقو.لي الكلام ده ، دا انتي بنتي اللي قلبي بيتق.طع عليها وهيه بعيده عني انا مش عارفه هعيش قد اية ي ليلي خليكي جمبنا متبعد.يش تاني

ليلي مسحتلها دموعها واتكلمت بمر.ح : م خلاص ي فوزيه بطلي عياط بقي

رهف وعمرو بصوت واحد وبضحك : دا انتي نكديييييييه

كلهم ضحكو مع بعض

الدكتور جه وطمنهم علي حالتها وانها هتفض.ل موجو.ده ف المستشفي لحد معاد العمليه ليلي اتحججت خرجت تدور علي شغل وعمر.و مشي معاها عشان دروسه ورهف قعد.ت جمب ما.متها لحد م نامت

” بعد يومين ف بيت با.سل ”

حمزة بيعيط عايز يروح ل رهف ملك كانت خارجه وراحت عنده

ملك بتصنع : مالك ي حمزة

حمزة بعياط : عايز رهف

ملك اول م شافت باسل جاي عليهم بدأت وصلة تمثيلها

ملك بخبث : حبيبي متعيطش طب ايه رأيك نخرج

حمزة بفرحه : بجد ي ماما هنخرج مع بعض

ملك : ايوة ي حبيبي مش كان نفس.ك من ز.مان نخر.ج­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

حمزة : ايوة

ملك : طب يلا خلي الد.اد تغيرلك للبسك وانا هستناك هنا

حمزة حض.نها : حاضر ي مامي

باسل واقف متابع الموقف وحاسس انو فرحان لان ملك بقت تهتم بحمزة وميعرفش ان كل ده تمثيل باسل حض.نها من ضهرها

باسل بحب : امممم رايحين فين من غيري

ملك بضحكه : خارجين م تيجي معانا

باسل بحزن : كان نفسي والله بس عند.ي شغل كتير الفترة دي وانتي عارفه ان بابا سافر وكل الشغل بقي عليا انا وعمر

ملك بخبث : عمر صحبك ده باين عليه بيحبك اوي

باسل بحب : عمر مش مجرد ابن عم دا صحبي اللي مليش غيرة

ملك : ربنا يخليكم لبعض
باسل باسها من خدها : ويخليكي ليا ي حياتي انا همشي بقي بقلمي اميرة محمد محمود

باسل كان ماشي بس ملك وقفته : انا مبسوطه اوي ان علاقتنا اتحسنت ي باسل يارب نفضل دايما كده­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بحب : ان شاء الله هنبقي احلي عيله ف الدنيا

حمزة جه يجري : ما.مي ..مامي انا جا.هز يلا نمشي

باسل : تعالو اوصلكم ف طر.يقي

ملك : لا انا لسه هعد.ي ع الشركه الاولي

باسل : تمام

ملك وحمزة ركبو عربيتهم وطول الطريق حمزة يتكلم بس هيه مبتردش عليه تليفونها رن

ملك بغضب : ايوة ي زفت عايز ايه ؟

خالد بخبث : انتي عارفه انا عايز ايه

ملك : انت اتجن.نت مش كفا.يه اللي حصل

خالد ببرود : مليش فيه ي ملك

ملك : علي الاقل مش هينفع النهار.ده طيب

خالد : ليه ؟؟؟؟

ملك : انا وحمزة خار.جين

خالد : متتأخريش عليا عشان انتي وحشتيني مووووت

ملك بدلع : وانت كمان ي حبيبي سلام

حمزة قاعد سامع الحوار بس مش فاهم الكلام كله

حمزة : ماما هوة مين ده ؟­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ملك بتوتر : دا واحد بيشتغل عندي ي روحي
حمزة بتفكير : طيب هوة انتي ليه بتقوليله ي حبيبي زيي انا وبابي
ملك بغضب : ولد عيب كده متدخلش ف اللي ملكش فيه
حمزة عيط وهيه م زالت بتصرخ فيه وفجاة مخدتش بالها وعربيتها دخلت ف عربيه نقل كبيرة وعملو حادثه
ف نفس الوقت ده مامت رهف كانت بتعمل العمليه بعد م باسل دفع الفلوس
ليلي : بقولك ايه ي رهف انا هنزل ادور علي شغل بعد م ناخد ماما علي البيت
رهف : ايه اللي بتقوليه ده ي ليلي هوة احنا هنقصر معاكي ف حاجه
ليلي : ي حبيبتي مش كده انا واتي وعمرو واحد يعني لازم اشتغل عشان اصرف معاكي ع البيت ونخلي عمرو ياخد باله من دروسه مش عايزة اخليه يشو.ف اللي شوفنا.ه ي رهف
رهف : ماشي ي ليلو اعملي اللي ر.يحك
ليلي بشك : قوليلي بقي جبتي فلوس العمليه منين
رهف بتوتر ؛ هاا ..اصل… اصل
يتبع ……
الحلقه السادسه من هنااااااااااااااا

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى