منوعات

اتخطبت من تلات سنين لشاب محترم الجزء الأخير

يا نزل من هنا و وبنتهازاجم من هنا قولت لاختي هنعمل اي في اللي جوه ده قالتلي روحي بسرعه وراحت اختي قلعت وت في ه وانا قفلت عليهم الباب وجريت عالمطبخ ببص لاقيت بتي من ضهري وعماله ت في رقبتي روحت زقاها قولتلها

اي اللي بتعمليه ده قالتلي بت انتي غلبتيني وحياة امك ماهسيبك افهمي بقااا يابت اومال فين المحروس جوزك قولتلها في الاوضه مع اختي راحت ضحكه بصوت عالي هههههههه والله اختك فرفوشه عنك امااروح ابص عليهم وارجعلك اول ماقالت هبص عليهم قلبي وقع قولت ياررب ونبي استرها معانا راحت فتحت الباب لاقيت اختي قالعه و في ابنها قالتلهم ايوه بقا عوضعك ههههههه

وانا عملت تفسي زعلانه قالتلي مالك شغلي عقلك بقااا يابت متيجي انتي كمان قولتلها اجي فين قالتلي تعالي وانا اعرفك يابطه قولتلها سبيني ياست ياه راحت بنتها من ايدي ورجلي وجابو واعدوو وا فيه ويعملوا حاجات غريبه قولتلهم منكوا لله لاقيت اختي جايه تجري عليه قالتلها في اي ياحجوجه تعاليلي انا هسهرك سهره حلوه راحت بنتها قالت لا لما ا بالكرباج عشان نفسنا تتفتح

اختي قالتلها لا وحياتك محد ه غيري بتمتع بالتعذيب ههههههه يالا ياوزه فكي اختي العبيطه واربطيني قولتلها لا سبيهم وني انا اختي راحت اتي وقالتلي فوقي ياختي انا عايزه قالت طيب تعالي ياقشطه وراحت اختي وادتني وقالتلي اي يابت قولتلها ايدك لا عشت ولاكنت ياولاد اختي قالتلي اي بقولك اسمعي الكلام يابت انا عايزه قالت هاتي ياعبيطه انتي بس والله ماهسيبك ياصغنن انت نفسي فيكي يابت

وراحت مسكت الكرباج واعدت ت في اختي وبنتها تمسك اختي من ويضحكوو زي المجانين لاقيت اختي بتنزف قولتلهم ياولاد ياظلمه قالت دي متعه يابت قولتلها فكيها واربطوني مكانها راحت اختي وهي ووشها اصفر قالتلي لا الربط المرادي هيكون للمزه القمر بنتك ياحاجه نفسي فيها راحت البنت قالت يالا اربطوني هههههه

راحت اختي ربطاها وقالت هعمل عصير فريش هههههه عايزينها سهره صباحي قالت لاختي شاطرت يابت ياقشطه راحت اختي جابت العصير وقالت لازم اشرببك بايدي واعدت تشرب اخت جوزي وبعدين قالت وانا مفيش حد هيشربني قولتلها انا قالتلي هههههه ايوه بقااا تعالي دانا يابت وراحت من ي كنت هرجع ومسكت نفسي بالعافيه واعدتني علي حجرها واعدت اشربها

قالتلي شاطره يابت شاطره وبعدها ب٥ دقايق لاقيت وبنتها فقدوو راحت اختي قالتلي تعالي نا جمب بنتها يالابسرعه روحت ربطنتها واتصلنا علي يا اجه بسرعه قولت لاختي اه اللي جوايا اختي قالتلي خدي حقك اخدت الكرباج ونزلت فيهم واختي اعدت في وشهم بكل غل وقالت اه يا ياولاد يا قال سيبولي الطلعه دي انا مستنيها من اكتر من ٣٠ سنه ونزل فيهم لما و التفس قالنا يالا بسرعه اهربوا خدوا الفيديوهات معاكم ورجعوها لاصحابها

قولناله تعالي معانا قالنا لا لسه لما اشفي غليلي لاقيت اختي وشها اصفر وهتقع من طولها كتير قولتلها يالا نروح مستشفي قالتلي مش قادره اقوم خلي بالك من نفسك قولتلها لا متقوليش كده مش هسيبك دانتي امي واختي وصديقتي وسندي متسبنيش راح يا شايلها ونزلها تحت معايا وطلع تاني عالشقه وانا اعدت ادور علي اي عربيه عشان الحق اختي لاقيت اختي وقعت

من طولها فقدت اعدت اصوت واحد وقفلي بالعربيه ولسه جايه اركب سمعت صوت في العماره ببص لاقيت كبيره جداا طالعه من والناس عماله تصوت ويقولو لاحول الله الراجل في نفسه وفي عياله قولت اللهم لك الحمد كما ينبغي لحلال وجهك وعظيم سلطانك وركبت العربيه والراجل شال اختي وجرينا عالمستشفي دخلت اختي العمليات وكانت محتاجه الراجل لها

بال وطلعت اختي الحمد لله بخير كتبولها خروج وروحنا عالبيت قالتلي مفيش حد يعلم باي حاجه خليه سر بيني وبينك وربنا تالتنا قولتلها الحمد لله ا عمره انا واختي وبابا وماما صليت كتير وحمدت ربنا انه نجاني وهبدا من جديد

اختي جبتلي وظيفه محترمه واشتغلت والحمد لله بحب شغلي مش هقول اني نسيت اللي حصلي لاكن بحاول اتناسي وبحمد ربي انه نجاني نصيحه لكل بنت سرعيش في اختيار شريك حياتك لازم تتعرفي عليه كويس وعلي اهله ولازم تعرفي ان ابن الناس مش اللي لابس بدله احدث مودل ولا اللي عنده عربيه ابن الناس بادبه واخلاقه ودينه .

تمت

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى