منوعات

حكايتي حكايه الجزء الخامس

بعد ما سمعتهم بيتفقو علياوفي نفس الوقت بيتفقو علي معاد لقاء بينهم اليوم دهبدأت ارتب خطة للتجسس عليهم واتأكد بنفسي من إلا بيحصللقيت جوزي جي البيت العصر في غير معادة الا بيرجع فيه من الشغل بساله حصل ايه قالي مفيش كان الشغل تخضير وجسمي اتسخ قؤلت اجي اخد شاور سريع وارجع بقؤله طيب مدام جيت بقا خليك وخلاص اصلا اليل قرب هنقعد ترجع وبعد ساعه تجي ما ينوبك غير المشوار قالي لا انا لازم ارجع ده اخر يوم بكرة واخلص من اليومين التعب دول بس انتي جهزيلي عشا عشن هنام هناك النهاردة

انا سمعت هنام هناك النهاردة وافتكرت كلام عمي مع سلفتي انه هيخلي جوزي ينام فالشغل بدأت اقلق الشك قلب دماغيبقؤله هتنام هناك ليه هو انت دخلت عند عمي والا لسه قالي ايوة ومن غير ما يقؤل ابويا انا كدا كدا كنت ناوي انام هناك النهارده عشن الميه فالترعة احتمال اخر ليله ليها اليوم وممكن ملحقش أخضر واسقي الزرعقؤلته اه طيب الله يقويك

واخد الشاور وجهزت له الاكل وخرج قعد مع عمي شويهقؤلت اتحسس عليهم اشوف فيه ايه جديد سمعت عمي بيقؤله مراتك المجنونه اليوم خضتني عليهاالصبح سمعتها بتصرخ قؤلت اتقرصت والا اتكهربت وهي نايمه ويضحك دخلت اجري عليها ال ايه ياخويا خفاش لطشها وهي نايمه وطار من الباب شوفت فعل النسوان ويضحك وجوزي التاني ضحك علي كلامه وقاله الله يعطيك الصحة يابا وجودك وسطينا بالدنيا بس مش عايزك تتعب أعصابك وتحاورهم كتير انت عارف الستات عنيدة عاوزين دماغ فاضيه يلا بتحتاج حاجه مني انا ماشئ… يلا عايزين حاجه مني انا هطلع انام

انا استغربت وفي نفس الوقت خوفت اقعد معاه لوحدي قؤلت انا كمان هنام كانت سلفتي وصلت للسلم وانا طالعه لقيته بيقؤلي طيب خدي دخلي العلاج ده وانتي خارجه جوة دخلت خطفت الكيس بسرعه وهربت وانا بدخل الكيس لقيت فرواغ العلاج في نفس الكيس واتفاجئ بنفس فارغ منشط الجنسيهنا قؤلت بس يبقي فعلا انا شكي صحماشي انا ببقي مش هسكتدخلت غرفتي عملت نايمهوبعد دقايق من رقدتي عالسرير محستش بنفسي تانيالا بعد الظهر تاني يوم

قؤمت كأني لسه نايمه مكملتش دقايق بس جسمي هلكان جداببص للشباك شايفه نور. الشمس اتفزعت ايه ده هو فيه ايهانا نمت لحد الظهر يخرابيازاي ده يحصل. قؤمت اجري من السريرواذا بي ببص لنفسي لقيت نفسي كنت نايمة امبارح بعبايه البيت الا كنت لابساها طول اليوم وتحتها بنطلون لقيت نفسي صاحية بقميص الا تحت العبايه فقط

ايه ده انا فعلا كنت نايمه بلبسي كامل انا مش متعودة انام بالمنظر ده الا في وجود جوزي ومش كل الايام كمانوبدور علي العبايه وانا بلطم علي وشي واعيط دخلت سلفتي تجري تقؤلي مالك كله ده نوم دانا محبتش اصحيكي دخلت عليكي لقيتك نايمه الصبح ومدلعه نفسك قؤلت اكيد كانت ليله حمرا امبارح مع الراجل وسبتك تكملي نومبقؤلها حمرا ايه جوزي نايم فالغيطوانا كنت نايمة بلبسي كامل قالتلي سلامة عقلك انتي بقيتي تتخيلي حجات عفاريت الايام دي يابنتي فيكي ايه لبسك معلق فالشماعه اهو يعني مين غيرك هيخلعك لبسك ويعلقه كدا انتي اكيد اتجننتي طيب لو جوزي هنا كنت أحاول أصدق ترميتك بالكلام ده إنما مفيش غيري انا وانتي وعمنا

انتي اكيد اتجننتي وحنانك هيجي علي دماغك فالاخروسابتني وخرجتوقتها انا فهمت اني انضحك عليا امبارح وتمارس معي علاقة جنسيه وانا نايمهقعدت اندب حظي علي نفسي وعلي مصيبتي السودة الا محدش هيصدقني فيها حتي أقرب الناس لياممكن يقتلوني بسبب كداوطلعت ادخل الحمام وسمعت صوت سلفتي بتقؤله اي خدمة مبقتش تعرف هي مين وفين اهو ادعيلي بقارد قالها انتي حطيتي كام حبايه دانا قؤلت دي ماتت ويضحك بصوت هادئعرفت اني اخدت منوم وان الحفلة كانت عليا انا ولاد الكلبحسيت بقهر جوايا وشدني الانتقام اطلع اخد سكينه واقتل الاتنينوفي لحظة دي وانا بتغسل سمعت صوت اختي داخله تنادي وتسلم عليهم جيه زيارة طلعت سلمت عليها وقعدنا مع بعض بصيت لقيتها بتقؤلي مالك متغيرة ليه كدا قؤلتها متغيرة ازاي

قالتلي حاسه ووشك مخطوف انتي فيكي حاجه قؤلتها ابدا بس يومين تعب فالبيتتعالي نقعد في الشمس علي السطح نشرب الشاي فوق قالتلي يلا طلعنا قعدنابس سلفتي مفارقتنيش انا واختي عشن مش اعرف احكي لاختي حاجهوسبحان من جعل جارتنا تصرخ وتهز الشارع بصريخها وسلفتي وانا واختي جرينا نبص من بلكونه السطح عالشارع نشوف ايه لقينا الشارع كله اتلم عند بيتها وهنا سلفتي نزلت تجري تشوف حصل ايه واختي عايزة تنزل وانا انتهزتها فرصه قؤلت لاختي استني انا عايزة اقؤلك حاجات كتيرة بس مش عارفه من سلفتيقالتلي يختي اي بيت فيه سلفتين مع بعض لازم يكون كدا يلا يلا نشوف ايه الا حصل وسابتني ونزلت هي طبعا فاهمه ان الموضوع موضوع مشاكل في البيت مستحيل يجي في بالها غير كدا. نزلنا نشوف حصل ايه لقينا ولاد جارتي ماسكين في خناق بعض معرفش بسبب فلوس

المهم رجعنا ندخل بيتنا اختي قالتلي بقؤلك ايه انا همشي بقا عشن جوزي لو رجع لقيني لسه مرجعتش البيت هيعمل مصيبه وانتي ابقي خليني اشوفك بقي ابقي عدي وانتي نازل السوق قؤلتها انا مش بنزل السوق منتي عارفه سلفتي هي إلا بتروحيلا امشي معك لحد الشارع

طلعت تتمشي مع اختي بقؤلها انا ضروري لازم نتكلم انا وانتي في موضوع بس اوعديني محدش يعرف عنه حاجهقالتي مالك يامصيبه انتي فيه ايهقؤلتها الموضوع خطيروفيه خراب بيوتقالتلي ايه جوزك بيخونك والا ايه.. انت يالي بتسرق القصة منك لله ياواطي.

قؤلتها ياااااريت ياريتالموضوع اكبر من كداقالتلي اخلصي قؤلي في ايهقؤلتها لا وانتي ملهوفه هالخبر كدا مش هينفع اقؤلك احنا لازم نتكلم مع بعض بهدؤء عشن نعرف نوصل لحلقالتي قلقتيني بس ازاي فين تلفونك قؤلتها تلفوني كان وقع مني فالميه ومش بيتفتحانتي لازم تتصرفي محدش غيرك هيساعدني ويصدقنيبصي اديني تلفونك ده ولما تروحي بيتك كلميني باليل من تلفون عيل من ولادكعشن عايزة اتكلم معك ضروريوفعلا خدت تلفونها ورجعت البيت اخفيته في غرفتيواتعاملت طول النهار عادي فالبيت لحد اليلكلمت اختي وحلفتها قبل أي كلام لازم تصدقني وفي نفس الوقت يكون سروحكتلها ع كل حاجه اختي اتصدمت وقالتلي لا انتي ممكن تكوني ملبوسه جن او حاجه قؤلتها لا اقسم بالله كلامي موثوق منه بس انتي عارفه ان محدش هيصدق

اختي قالتلي بس سبيني لحد بكرة افكر في فكرة وانتي اتعاملي عاديقؤلت ماشئيلا تصبحي ع خيرتاني يوم كلمتها قالتي مش عارفه مش لاقيه تصريفخلينا نفكرقؤلتها ماشيالصبح صحيت جهزت الفطاروطلعت قعدت لوحدي فوق السطح وقاعده سرحانه في نفسيلقيت جارتي قاعده عالسطح بتقؤلي مالك سرحانه في ايه بس بقؤلها ابدا فالدنياوقعدنا اتكلمنا كتير في كام موضوع وفي وسط الكلام اتفاجئ جارتي تقؤلي انا عايزة اقؤلك حاجه بس خايفه.

الجزء السادس من هناااا

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى